Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2008 17:00 - Канибалството-последен стадий на шизофрения
Автор: vselenna Категория: Технологии   
Прочетен: 1309 Коментари: 0 Гласове:
0



  • Изумена съм как е възможно през 21век-век на модерни технологии да има райони по света където да съществува този първобитен инстинг-човек да изяжда човека.Канибалството е като клептоманията-болестни състояния на психическа основа.това е против всякакво законодателство,даже и Вселената е против този древен начин за оцеляване.
  • Закон 3.Всичко е живот.Уважавай всички живи същества във Вселената,защото може би си бил или ще бъдеш един от тях.
  • Закон 5.Доброто е ключ за вратите към другите светове.
  • Закон 8.Съумей да се радваш на малките и големите красоти,които Вселената и ти предоставя.
  • Дълбоко ме потресе статията във в-к "24 часа"от 13.10.2007г"Изяж ближния си ,за да оцелееш"-та това е отнемане на човешкото право за живот кето Вселената е определила на всеки му,защото има хиляди възможности човек да оцелее независимо в кой район на земята се намира или ако не ги намира там е длъжен да намери по-подходящо място където да продължи живота си.Не случайно на мен като не ми стигат парите,аз работя на две места и се занимавам с куп други работи през свободното си време зада си докарам пари и да оцелявам.Ще ви паднатшапките сами,без да сваляте,ако Ви опиша как живея,но не съм посегнала на никого.Така,че всеки нечовешки грях може да се възприеме като болесно състояние на психическа основа,даже и работата с отрицателна енергия която е равносилна на отравяне и убийство.Като заключение искам да кажа,че човек болен от собствените си грешки и грешките на другите,а Вселената и космическите тела боледуват от грешките на хората.Човекът се оказа с най-ниско ниво на съзнание в Космическото измерение.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vselenna
Категория: Други
Прочетен: 98183
Постинги: 67
Коментари: 0
Гласове: 118
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930