Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2008 13:33 - новинки
Автор: vselenna Категория: Други   
Прочетен: 615 Коментари: 0 Гласове:
0



Във връзка с написаното в книгата “Вестители от отвъдното” със автор Брайън Л. Уелс искам да кажа че вече 16 години след издаването и, методът хипноза за лечение на нервната система и психиката на човека, както и болестни състояния от рода на стреса, фобиите, страховите неврози е остарял и неефикасен, тъй като може болният да не се събуди, в зависимост от това до каква степен психиката наболния до каква степен е лабилна.

Вече съм изпробвала върху себе си един нов метод, който може да отрази времето, годината, мястото и социалното положение на болният относно неговите прераждания и по този начин да се установят признаците на неговите психически състояния , без да бъде подлаган на хипноза.

Нужно е само да се знаят трите му сегашни имена, датата и годината на раждане, както и континента, държавата, дори и планетата, тъй като има други съвременни методи, например нумерологията. Ще продължаваме да търсим и други наични.

Също могат да бъдат използвани сънищата за човека.

Искам да благодаря на всички, които посещават сайта ми, като Ви приканвам все така с интерес да го следите. Имам и други разработки на научна тематика, които в момента не мога да Ви предоставя, но в началото на септември ще имате възможността да се запознаете с тях. Ако имате някакви въпроси и  запитвания към мен моля, заповядайте.

Контактуването ми с вас не се състои само в енергийно отношение. Можете да ми поставяте въпроси от всякакво естество, като сексологията я употребявам за лечение на даден здравословен проблем или проблем от семеен характер. НЕка общуването ми с вас да не бъде на основата на потребител-посетители. Искам да проявявате повече активност по отношение на запитванията, тъй като по този начин аз ще имам стремеж да развивам въпросите, да ви отговарям, което ще ме кара да се чуствам полезна за вас. Все едно че Вселената е слязла на земята и се намира сред вас. Благодаря ви още веднъж за вниманието. Тази благодарност е и от екипа, с който работя и който ръководя.

V



Тагове:   новинки,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vselenna
Категория: Други
Прочетен: 98174
Постинги: 67
Коментари: 0
Гласове: 118
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930